Vrátenie a výmena tovaru
Zakúpený tovar je možné vrátiť len v originálnom obale, nepoškodený a nevykazujúci známky opotrebovania alebo akéhokoľvek použitia.
Kupujúci, ktorým môže byť spotrebiteľ, je povinný sa zoznámiť s Všeobecnými obchodnými podmienkami ešte pred objednaním tovaru. Zároveň kupujúci berie na vedomie, že je povinný poskytnúť Predávajúcemu potrebnú súčinnosť potrebnú pre vybavenie reklamácie, v opačnom prípade sa lehoty adekvátne predlžujú o čas, v ktorom kupujúci neposkytol požadovanú súčinnosť.
Uzavretím kúpnej zmluvy a prevzatím tovaru od predávajúceho kupujúci súhlasí s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami. Ak nie je definovaný vo VOP, chápe sa vo význame, v akom ho užívajú platné a účinné právne predpisy.
Prevzatím tovaru je okamihom prevzatia tovaru spotrebiteľom od predávajúceho resp. prevzatie od dopravcu.
Maximálne stanovená doba pre vrátenie, za týchto podmienok, je 14 dní od dátumu predaja.
Pri zákazkových produktoch (tzn. tovare, ktorý nie je bežne skladom a je objednaný a vyrobený špeciálne pre objednávateľa) je účtovaná pri vrátení čiastka vo výške 30 % z nákupnej ceny.
Neexistuje však povinnosť spoločnosti INSOMNIA&SLEEP s. r .o., so sídlom Karpatské námestie 10 A, 831 06 Bratislava vziať zákazkový tovar späť.
Vrátenie tovaru je možné len vyplnením formulára:
Príloha č. 1
Odstúpenie od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku
Spôsob vybavenia reklamácie
Voľbu spôsobu vybavenia reklamácie vykoná predávajúci ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Reklamáciu predávajúci vybaví bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
Predávajúci vydá kupujúcemu spotrebiteľovi písomné alebo elektronicky potvrdenie o tom, kedy bola reklamácia uplatnená, čo je jej obsahom, aký spôsob vybavenia reklamácie je požadovaný, a to emailom bezprostredne od prijatia reklamácie (v prípade osobného uplatnenia je odovzdaný ihneď), ďalej potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, prípadne odôvodnenie zamietnutia reklamácie.
Kupujúci má právo na úhradu nevyhnutných nákladov (najmä poštovného, ktoré uhradil pri odosielaní reklamovaného tovaru), ktoré mu vznikli v súvislosti s uplatnením reklamácie (odporúčame požiadať najneskôr do 30 dní po vybavení reklamácie – zákonná lehota tým nie je dotknutá) a boli vynaložené skutočne a účelne.
Po vybavení reklamácie predávajúci upozorní o ukončení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, SMS alebo e-mailom. Pokiaľ bol tovar zaslaný prepravnou službou, bude po vybavení automaticky zaslaný na adresu kupujúceho.
Pri výdaji tovaru po vybavení reklamácie je kupujúci povinný predložiť doklad, na základe ktorého bola vec prijatá do reklamácie a musí preukázať svoju totožnosť OP.
Záverečné ustanovenia
Tento reklamačný poriadok je platný od 9. 9. 2024